|
|
|
קולנוע ברזילאי |
|
|
|
|
|
THE PRISONER OF THE IRON BAR (Self Portraits) |
האסיר - דיוקנות |
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: ברזיל 2003
משך הופעה: 123 דקות
|
|
|
|
"קראנדירו" של הקטור בבנקו נתן תיאור פיקטיבי, גם אם אותנטי מאד על המציאות בתוך בית הכלא הגדול ביותר באמריקה הלטינית, מוסד נודע לשמצה אשר נהרס בשנה שעברה, כלקח מן התוצאות הנוראות (111 הרוגים) של דיכוי מהומות האסירים. "האסיר – דיוקנות" הוא תיעוד של שבעה חודשים בחיי אסירי המקום. פאולו סקרמנטו החל את סרטו כסדנת וידאו לאסירים, ובמהלך הזמן החל לחלק למשתתפים מצלמות כדי שיצלמו את חייהם. התוצאה תופסת משהו מההוויה במקום: מרפאת המקום, ימי הביקור המאושרים, חייהם של זוגות הומואים, חדר המתים, סמים ותאי הענישה. כל החומרים האלו הופכים את "האסיר" ליצירה שמתבוננת בגיהינום יציר כפי אדם, ומובילה את הצופה מהשתוממות לעבר זעם. "ניסינו לשבור את תבנית המראיין-מרואיין המסורתית, ולפיה הבמאי אחראי למהלך של הסרט. וכך, במהלך שבעת החודשים שבהם צילמנו, התנהלו חילופי דעות מלאות עם האסירים, שבשיתוף הפעולה שלהם היינו תלויים להשלמת הסרט".
פורטוגזית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|