סגור בנר

24252627282930

קיבוץ בית גוברין - בית גוברין
  לוח מופעים

כתובת: גן לאומי בית גוברין, צומת בית גוברין (אחרי בית שמש)
שעות פתיחת קופה: אפריל-ספטמבר: 08:00-17:00 אוקטובר-מרץ: 08:00-16:00

תחבורה: מתל אביב נוסעים לכיוון ירושלים בכביש מס' 1 עד מחלף שער הגיא. לוקחים את היציאה לכיוון בית שמש. נוסעים ישר ועוברים את כל הכניסות של בית שמש, בערך חצי שעה נסיעה, עד "צומת בית גוברין". ב"צומת בית גוברין", פונים ימינה ואח"כ פנייה שמאלה לפארק לאומי בית גוברין (לקונצרטים במערות) או פניה ימינה (לקונצרטים (בקולוסאום הרומי)

הערות: גן לאומי בית גוברין נמצא באזור שפלת יהודה. בשל רכותו של הסלע נחצבו במקום במהלך השנים מאות מערות שהפכו את המקום למבוך מסתורי ומרשים מתחת לפני הקרקע .
מערות הפעמון - רשת של מעל 80 מערות המקושרות בינהם במעברים. המערות נחפרו באמצעות חפירת בור קטן בתוך הסלע הקשה, והרחבתו תוך כדי חפירה לעומק בתוך סלע הגיר הרך יותר תוך יצירת מערה בצורת פעמון. כיום ניתן עדיין לראות במערות רבות את החור בתיקרה ממנו החלה חפירת המערה, וגובהן של המערות הגדולות יותר מגיע לכ-15 מטרים

אולם הערה שם האירוע שעה יום תאריך
חזרה

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה