|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הקאמרי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: ריצ'רד קרוולין וג'ו בולוניה תפעול תאורה: יואל זילברג בימוי: יואל זילברג מוזיקה: דוד קריבושיי תעתוק וניהול מוזיקלי: אריק סמית' תאום אמנותי: שמואל אטמזגי תחקיר ועריכה: אריק סמית' |
הופעה ראשונה: 14 במאי 2005
|
|
|
|
בערוב ימיו מציג עצמו מאייר לנסקי האגדי, מראש הסינדיקט הפשע האמריקאי בשנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת, כיהודי וציוני גאה, המבקש לעלות לישראל ולהיקבר בה.
בשעה שהוא ממתין לכך, שהעורך דין שלו יתגבר על ההוראה המונעת מבעלי עבר פלילי ליהנות מחוק השבות, מספר לנסקי על ילדותו ברחובות ה"לואר איסט סייד" בניו יורק, על ידידותו עם הדמויות המיתולוגיות מעולם המאפייה האמריקאית, על נסיקת הקריירה המשגשגת שלו בעסקי ההימורים, על יחסיו המורכבים עם החוק והרשויות, עם היהודים והאנטישמיים כמו גם עם נשותיו וילדיו.
על רקע האכזבה המרה שהוא נוחל ממדינת ישראל, הסוגרת את שעריה בפניו למרות תרומתו להקמתה, כדבריו, ולמרות השיטות המפוקפקות שהוא מגייס לעזרתו, מבקש לנסקי את מחילתו של אביו, החייט העני, שלא השלים עם הידרדרותו לפשע וקרע עליו קריעה.
צילום: משה שי
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|