|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: רפי ניב , אורי בוסתן , רבקה זהבי מאת: פיי ומייקל קאנין תפעול תאורה: אורן נאמן תעתוק וניהול מוזיקלי: אבי שכוי תמליל: איריס לנה תאום אמנותי: תמר אור תחקיר ועריכה: מוני מדניק |
|
|
|
|
אמת ושקר ומה שביניהם...
רשומון הוא שמו של שער בחומתה העתיקה של העיר היפנית, קיוטו.
שער זה העניק את שמו לסרט יפני משנת 1950, שנעשה ע"פ סיפורים קצרים מתחילת המאה ה-20 של הסופר היפני, רינוסוקה אוקטאגאווה. את הסרט עטור הפרסים, שחשף את הקולנוע היפני למערב, ביים הבמאי הנודע אקירה קוראסווה.
שלוש גרסאות למעשה רצח- מפי שלושת הנוכחים היחידים שהיו באירוע. שלוש הגרסאות- כל אחת מהן הגיונית, שלמה ומשכנעת- סותרות זו את זו בשאלה המרכזית: מי הרוצח?
מה באמת קרה שם? איזו גרסה היא האמיתית?
התשובה מגיעה ממקור מפתיע. האם זאת האמת? אולי. ואולי לא. . .
השם רשומון הפך למונח שמשתמשים בו כדי לבטא את הרעיון שהאמת היא דבר יחסי, ושלכל אחד נקודת מבט אישית על אותם אירועים עצמם.
עיבוד בימתי קסום ואפל לסיפור רשומון.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|