|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיאטרון הסימטה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: סלאבומיר מרוז`ק בימוי: איגור ברזין נוסח עברי: רועי חן תאום אמנותי: מישה צ`רנייבסקי ואינה מלכין |
תפאורה ותאורה: פולינה אדמוב משתתפים: דימה רוס, ויטאלי ווסקובויניקוב |
|
|
|
|
תיאטרון מלנקי
סיפורם של אא ו-תת, שני מהגרים, הכלואים בדירת החדר התת קרקעית שלהם. אא הוא אינטלקטואל שברח ממולדתו עקב בעיות עם השלטון, בעוד תת הוא פועל פרובינציאלי פשוט שהגיע כדי להרוויח כסף ולחזור. במשך לילה שלם הם מתווכחים, מסכימים, מדמיינים ומתייסרים בנושאים כגון: עבדות, חירות, שם ופה, זכרון ומחיקת זכרון, מולדת וניכר, העולים תדיר בשיחותיהם השגרתיות. למעשה, השניים המנוגדים זה לזה מגלים ששניהם נקלעו לאותה מלכודת הגירה וכעת הם לא נחוצים לאיש, מלבד האחד לשני. זהו סיפורם של מהגרים רבים, סיפור על איבוד הבית מרצון או מכורח ועל המתח שיוצר המפגש בין עולמות שונים בארץ החדשה. זוהי דרמה של קרע באישיות האדם, תחושת האין מוצא המובילה את אחת הדמויות להרהור בהתאבדות, אך מסתבר שלעתים גם כדי לשים קץ לחיים דרוש רצון.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|