|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הסטודיו למשחק ניסן נתיב |
|
|
|
|
|
|
מחיאת כף יד אחת - סאלינג'ר |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: תלמידי שנה ג של הסטודיו למשחק ניסן נתיב |
|
|
|
|
תמונות קצרות בעקבות סיפוריו של ד. סלינגר
הסיפורים המהווים השראה להצגה, מנסים בדרכים שונות ומגוונות להציע לשאלה העתיקה: "השומר אחי אנוכי?" ניסוח אחר ומחייב: "שומר אחי אנוכי!"
בתוך עולם "אמריקני" כוחני חומרני, עולם של פרסום ויחצנות, צצות דמויות רגישות, סקרניות ומצחיקות שתום הילדות עדיין לא סר מהן ומנסות לבחון האם אפשרי עדיין עולם שבו חרות ואחווה מתקיימות.
בתוך סיפורי המסגרת, נשאלה שאלה זו כשהיא מכוונת כלפי השחקנים והתיאטרון, ונעשה ניסיון לברר מה חלקם ומה תפקידם ביצירת עולם אנושי שבו האדם יודע להקשיב לרוח-אלוהים שבתוכו.
האם עדיין לא איבדנו את היכולת לשמוע צליל של מחיאת כף יד אחת?
בין הסיפורים: "יום נפלא לדגי הבננה", "מר קרסולי שלנו בקוניטקט", "ליד הדוגית", "עיניים ברקת ופה דובדבן", "התפסן בשדה השיפון" ועוד.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|