|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בית הספר בית-צבי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: יוקיו מישימה תפעול תאורה: אלי ביז'אווי תעתוק וניהול מוזיקלי: סלבה מלצב תאום אמנותי: אורי מורג תחקיר ועריכה: אירנה שר בימוי: ג`ורג` מילטינאנו |
משתתפים: בהשתתפות תלמידי שנה ג' שחקניות: קרן סולקין - רנה , ליטל מרדכי - מאדאם דה מונטר , דפנה גולדמן - אן פרוספר , דניאל זמורה - הברונית , שירה עדן - הרוזנת , אורנה שיפריס - שרלוט |
הופעה ראשונה: 8 בפברואר 2003
|
|
|
|
המרקיז דה סאד הסעיר את בני דורו על רקע יחסיו הסאדו מזוכיסטים עם נשים, פרוצות בדרך כלל, ורק אחרי מותו התפרסם כסופר והוגה דעות שלדעת המבקרים, הקדים את זמנו.
אלוהי בעיני חסידיו, ומפלצתי בעיני מתנגדיו.
הכוח, האלימות, הסאדיזם והמזוכיזם, מול כוחם של האמונה, הנאמנות והמוסר הם שסקרנו וגירו את המחזאי היפני יוקיו מישימה. הוא בחר בנשים שבחייו של המרקיז דה סאד לנהל בינהן מאבק רווי יצרים (שלוש מהנשים הן דמויות הסטוריות, ושלוש פרי דמיונו של המחזאי) הפרוש על פני שלוש תקופות בחייהן (לפני המהפכה הצרפתית ואחריה).
במחזהו של יוקיו מישימה, הנחשב לאחד מהבולטים בסופרי ומשוררי יפן, נוצר מפגש מרתק בין התרבות המערבית ליפנית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|