![](../images/corner.gif) |
![](../images/transparent.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | | 1 | | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | | 30 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![](../images/corner_l.gif) |
הקאמרי |
![](../images/corner.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כשאיתמר יעקובי מחליט שהגיע זמנו לחיות, הוא מנתק את הידידות-מתוך-בדידות עם חברו דוד ליידנטל ומחזר אחרי רות שחש, המגלמת בעיניו את מיזוג החומר והרוח: ישבן נדיר ונהייה למוסיקה. אך בעקבות הזוג נגרר ליידנטל הבודד והמושפל ומתעקש להביא את עצמו כשי-כלולות.
ביקורות יעקובי וליידנטל נחשב בין מחזותיו הטובים ביותר של חנוך לוין. המחזה הועלה בתיאטרון קאמרי בשנת 1973 וזכה לביקורות מהללות:
"...אמיתי ונשכני, מעורר בכי וצחוק, פיוטי כשיר השירים... אנושי, בעוצמה רגשית, אדירה..." נחמן בן עמי "מעריב"
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|