בעל תואר דוקטור בתיאטרון (מאוניברסיטת קרנגי-מלון, ארה"ב) , במאי, מחזאי, מרצה, מפיק ומנהל אמנותי. סיים קדנציה של שלוש שנים כמנהל מחלקת הדרמה של הערוץ הראשון בטלוויזיה. שהה חמש שנים בארה"ב שם לימד באוניברסיטה, ביים, וכיהן כמנהל אמנותי של תיאטרון "Hunter Playwrights" בניו-יורק.
ביים יותר מ-60 הצגות בתיאטרון הבימה, הקאמרי, החאן הירושלמי ובתיאטרון באר-שבע. בשנים האחרונות תרגם, עיבד וביים בתיאטרון הבימה את ההצגה המצליחה "אבנים בכיסים" (עם יעקב כהן ושמואל וילוז`ני) . בתיאטרון החאן הירושלמי ביים את ההצגה "מיס ישראל", שכתב יחד עם אפרים סידון. ההצגה צולמה ושודרה בשידורי "רשת" בערוץ 2. את ההצגה המצליחה "ראש משוגע" ביים, תרגם ועיבד בתיאטרון הקאמרי. כמו כן כתב, ביים והפיק את האירוע התיאטרוני המיוחד: "חופשת רצח" שהוצג במלון הילטון בירושלים (הצגה שנמשכה שלושה ימים).
בין הצגותיו הנוספות: "מאורע מוצלח" (הקאמרי), "ליל המרצחים" (הבימה), "סקפינו", "אופרת הקבצנים" (תיאטרון באר שבע), "זוג משמיים", "פצצת טום" (תיאטרון יובל), "הפתיון" (תיאטרון לילך), "סקופ", "רופא בעל כורחו" (תיאטרון החאן), את המחזה "הילוך חוזר" כתב וביים עבור תיאטרון צה"ל, עיבוד מיוחד שלו ל"קמצן" של מולייר הוצג בתיאטרון הילדים והנוער.
השתתף בקבוצה הראשונה בארץ של "משחקי תיאטרון" - מופע אילתורים בהשתתפות הקהל. מאז הוא מחפש דרכים ליצירת תיאטרון המשתף קהל ומדגיש את החוויה המיידית והבלתי אמצעית באמנות זו. כיום הוא מנחה בקפה תיאטרון של "הקאמרי" מופע מיוחד של "אימפרובוקציה" עם השחקנים אתי שילוני ודב רייזר ושחקני התיאטרון הקאמרי.
במקביל לעבודתו בתיאטרון התמחה בבימוי הפקה ועריכה של אירועי ענק המשלבים סרטי וידיאו, טכנולוגיות מולטימדיה ופעלולים חדישים. בין האירועים: "50 שנה לצנחנים" (15,000 צופים באצטדיון רמת גן), "50 שנה לחיל האוויר" (10,000 צופים בהיכל הספורט ביד אליהו), "75 שנה לחברת החשמל" (15,000 צופים בתחנת הכוח "רוטנברג" באשקלון), "50 שנה לניצחון על הנאצים" (10,000 צופים בבריכת השולטן, ירושלים). רבים מן האירועים שודרו בטלוויזיה (בערוץ הראשון והשני).
מרצה בשלושה מוסדות אקדמיים: 1. אוניברסיטת תל-אביב - יועץ אקדמי ומרצה בביה"ס הספר לחינוך בתחומי החינוך לאמנויות וחינוך באמצעות האמנויות. 2. אוניברסיטת בר-אילן – מרצה בנושאי "תיאטרון יהודי". 3. המכללה האקדמית אחווה – התיאטרון כחוויה ומשחק בתיאטרון – הלכה למעשה.
|